|
|
Fiktivní JOP DOZ Česká Třebová - Brno
- aktuální verze - ct-bo_1-00 (465 kB)
- gvd 2013-2014
- poslední aktualizace 26.8.2014
- pro zkušební verzi Staničář 2.3.0.46
- v reálu jsou stanice vybaveny stavědly ETB; ovládání všech staničních, traťových a přejezdových
zabezpečovacích zařízení provádí výpravčí z JOP, všechny stanice jsou obsazeny, DOZ ve skutečnosti není zřízen
- volně zpracováno s použitím reálných předloh jednotlivých staničních JOP a inspirováno propagačním
almanachem "AŽD Praha 50 let" (archivní neoznačená fotografie na str. 21; vydavatel AŽD Praha s.r.o., 2004)
- optimální rozlišení pro rozšířenou plochu se 2 monitory 1280 x 1024,
při předpokládané šířce políček x=10, y=13
- rychloposun obrazovky - přednastavené pozice 1 a 2
- ke správnému zobrazení je vyžadována verze fontu "jop-stanicar-wide_20120524.ttf",
druhý font "jop-stanicar-high.ttf" není třeba měnit; (nastavení fontů, po jejich instalaci do OS, se v samotném Staničáři provádí z menu "Nastavení" - - "Písmo": jako "Font čísla vlaku" nutno z roletky zvolit "jop-stanicar-high", jako "Font čísla koleje" je třeba mít nastaveno "jop-stanicar-wide")
- orientační plánek oblasti s vyznačenými vstupy:
- vstupy do oblasti:
- vstupy z hlavních tratí:
- Za1, Za2 - Odb. Zádulka (směr Česká Třebová)
- Ma2, Ma1 - Brno-Maloměřice St.6 (směr Brno hl.n.)
- vstupy z vedlejších tratí:
- Kv - Květná (směr Žďárec u Skutče)
- Bc - Boskovice (směr Chornice)
- vstupy z vleček a pomocné vstupy:
- Sy-AP - do stanice Svitavy (vlečka APIA)
- Sy-OTV - do stanice Svitavy (vlečkový areál, OTV)
- Bř-T - do stanice Březová nad Svitavou (vlečka VITKA)
- Lt-T do stanice Letovice (montážní základna)
- Sk-AG - do stanice Skalice nad Svitavou (vlečka AGRO)
- Sk-5c - do stanice Skalice nad Svitavou (vlečka AGRO)
- Sk-LD - do stanice Skalice nad Svitavou (lok. depo)
- RJ-Ch - do stanice Rájec-Jestřebí (vlečka ZACHEMO)
- RJ-MKZ - do stanice Rájec-Jestřebí (vlečka MKZ)
- Bl-SDC - do stanice Blansko (odstavná kolej SDC)
- Bl-ČKD - do stanice Blansko (vlečka ČKD)
- Ad-LZ - do stanice Adamov (vlečka Mendelova LZU)
- Ad-AD - do stanice Adamov (vlečka ADAST)
- stanice a zastávky:
- zSe - zastávka Semanín
- Op - stanice Opatov (zásobník povelů č. 01)
- zLač - zastávka Svitavy-Lačnov
- Sy - stanice Svitavy (zásobník povelů č. 02)
- zLá - zastávka Svitavy-Lány
- zHr - zastávka Hradec nad Svitavou
- zDlo - zastávka Březová n.Svit.-Dlouhá
- Bř - stanice Březová nad Svitavou (zásobník povelů č. 03)
- zMCh - zastávka Moravská Chrastová
- zRo - zastávka Rozhraní
- Lt - stanice Letovice (zásobník povelů č. 04)
- zLt - zastávka Letovice zastávka
- zZb - zastávka Zboněk
- zSvi - zastávka Svitávka
- Sk- stanice Skalice nad Svitavou (zásobník povelů č. 05)
- zDo - zastávka Doubravice nad Svitavou
- RJ - stanice Rájec-Jestřebí (zásobník povelů č. 06)
- zDL - zastávka Dolní Lhota
- zBl - zastávka Blansko město
- Bl - stanice Blansko (zásobník povelů č. 07)
- zAd - zastávka Adamov zast.
- Ad - stanice Adamov (zásobník povelů č. 08)
- zBa - zastávka Babice nad Svitavou
- zBi - zastávka Bílovice nad Svitavou
- zVd - zastávka Vendolí
- zVdz - zastávka Vendolí zastávka
- zSy - zastávka Svitavy zastávka
- pokyny k technologii:
- nezapomeňte si hlídat perony - ve většině stanic (s výjimkou Svitav, Skalice a Blanska) jsou pouze úrovňová
nástupiště, takže při nástupu do vlaku stojícího na vzdálenější koleji je v případě potřeby nutné zabránit ohrožení cestujících pozdržením vjezdu vlaku jedoucího po koleji bližší
- na dvojkolejce jsou umožněny vstupy z obou banalizovaných kolejí
(pokud v okamžiku nabídky ihned odmítnete přijetí vlaku ze správné koleje, nabídne se týž vlak do jedné minuty znovu, tentokrát po koleji nesprávné)
- v dopolední době pracovních dní jsou naplánovány revize a opravy NTV, na které najíždí mandelinky
z Blanska a z Třebové; po příjezdu do poslední stanice před pracovním místem ukončete Lv, zaveďte PMD, traťový úsek opatřete příslušnými bezpečnostními štítky a vyšlete vozidlo v předepsaném časovém rozmezí postávat/pohybovat se do tohoto úseku; dále (i o víkendech) SDC vyjíždí s MUVkou z Blanska a ze Skalice na opravy a údržbu tratí, s výlukami staničních či traťových kolejí postupujte obdobně (dle vlastního uvážení)
|
|
|